петак, 15. август 2014.

Tebi

Ne kitim te vencem od poljskog cveća,
ne mećem gorde ruže u ruke tvoje,
ne beli se nevinost kojom želim da te ljubim,
ne slabi čežnja, ni bol što te nemam.

Treperi u zoru pesma prvih slavuja,
i tiho se čuje izvor kraj kolibe stare.
S kojim jatom doletećeš u život moj?
Oh, anđele, kako mi je mio taj pev tvoj.

Ne pružam ti sebe da me čuvaš i ne daš,
nisam kao devojče s lancem od bisera.
Dajem ti samo sebe da me voliš i diraš,
da me niko noćas iz tvoje postelje ne otera.

3 коментара:

  1. the information is very nice ...
    in addition it also looks very cool
    I like

    ОдговориИзбриши
  2. his very cool and beautiful to look especially nice very special person

    ОдговориИзбриши
  3. I really love reading and following your post as I find them extremely informative and interesting. This post is equally informative as well as interesting . Thank you for information you been putting on making your site such an interesting. I gave something for my information.
    Cheap t shirt online

    ОдговориИзбриши

Your lovely comments :)