петак, 29. април 2011.

Zbogom mladosti....

Možda je i istina... možda stvarno rušim kamene zidove mladosti. Kamen po kamen pada na suprotnu stranu i otvara mi se širok prolaz. A šta ako ne želim da nogom kročim na tu drugu stranu. Tamo je sve nepoznato, ljudi su drugačiji, možda je čak i vreme promenjeno. Zar ne mogu još malo da ostanem ovde, ovde gde pripadam? Zar stvarno moram nastaviti put? Znam da ću se uvek moći vratiti, nije to problem. Problem je u tome što više neću pripadati ovom svetu iz kojeg danas odlazim. Vraćaću se samo u posetu sećanjima, prošlosti. Poput kojekakve bakice u starom odelu zakucaću svojim unucima na vrata. U ogromnoj korpi nosiću bezbroj kolača i poslastica. Eto, samo zbog toga bi me ljudi i čekali. A šta je sa svim onim što sam ovde postigla? Zar sve nosim sa sobom u taj drugi svet? Zar ništa ne ostaje u mladosti? I opet kažem 'amo sećanja', to je i istina, to je sve što preostaje. Barem sam se trudila da me drugi zapamte po dobrim osobinama, bar se nadam da nikoga nisam povredila, ako jesam, nadam se da je rana zalečena i da ćemo se ponovo sresti u novom svetu gde ću moći reći 'Izvini za ono pre, bila sam mlada, nisam znala šta radim'. I nadam se da ću se sa svima sastati s osmehom na licu, nadam se da raširenih ruku poletećemo jedni drugima u zagrljaj.
Ne idem toliko daleko, možda svega par centimetra. Ali opet, sve se menja, JA se menjam u potpunosti. Više nema kikica i cvetnih venčića u kosi, više nema priča i uspavanki za laku noć. Možda će doći vreme kada ću ja nekom drugom praviti te iste kikice i venčiće.
Biće lepo, osećam. Budućnost me čeka.

12 коментара:

  1. Svaka promena se oseti, narocito one male. Pomislim nekad da su neke stvari ostale iste, da sam i ja ostala ista a onda vidim, nisam ni primetila koliko nebrojeno sitnica stoji jedna do druge i tako neopazeno napravise veliku promenu:) Zivot, nosi nas preko neba i visina, preko kala i prašina - zavisi šta nas potreVi:)))
    Predivan post. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. moja baka je to zvala;žal za mladost! Bila je u pravu.

    ОдговориИзбриши
  3. Svrati do mene, kad imas vremena, ceka te nagradica:)

    ОдговориИзбриши
  4. really nice blog!!! love it! why don't you write something in english!?
    follow me at:
    www.commeunimage.blogspot.com

    FB: comme une image

    xoxo

    ОдговориИзбриши
  5. Darling, i'm so unhappy...
    I've changed my blog url and now the old fallowers cannot see me in dashboard when I post or else...
    Can you please click fallow again on my page? I would be very graetful!
    www.amolusso.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja ipak mislim da su kikice i venchici neprevazidjeni,samo ako tako zelimo da bude :))

    ОдговориИзбриши
  7. Svidja mi se kako pises. :)

    Poseti me. :)
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Me encanta navegar por la red y descubrir rincones nuevos!!! he dado con el tuyo y me he hechado un tiempo cotilleandolo,

    leyéndolo y me encanta!!!! además ,me gusta muchisimo participar y apoyar a las bloggers, sino nos apoyamos entre nosotras,

    quien lo haría ?¿?¿? te sigo y te doy mi enhorabuena ,te dejó el mio, si te gusta y crees que me lo merezco, me encantaría que formaras parte de el "siguiendome"

    pues chicas /os como tu lo hacen posible y muy especial para mi !! un besiño



    KEYKOAMODEL.BLOGSPOT.COM

    ОдговориИзбриши
  9. your blog is really cool. i'm following you now.
    hope you'll visit my blog too and if you like it, you can follow me too, i'll be waiting for you.

    lovely greets and a great start in your week.
    maren anita

    www.fashion-meets-art.com

    ОдговориИзбриши
  10. Latest News Updates Bollywood, Hollywood, Dating & Fashion
    Online Bollywood News and Reviews
    http://www.onlinebollywood.net/

    ОдговориИзбриши

Your lovely comments :)