субота, 02. април 2011.

Ljudi smo - treba da volimo

Nije namera čoveku da voli, jednostavno to se desi. Kao što i vetar iznenada zatalasa našu kosu. Što je jači to nam uši zebu više, crvene se u njegovoj blizini, ometaju nas da radimo bilo šta drugo. Zatim se ogrćemo teškim kaputima govoreći da želimo da što pre prođe, ali to nije baš istina, ne želimo baš toliko. Pogotovo ne, ako smo stalno okruženi sunčanim danima. Divimo se ovoj promeni i pomalo žudimo za njom.
'Ljubav je kao vetar, ne vidimo ga, ali ga osetimo.' - rečenica iz filma A Walk To Remember me je ostavila bez daha, oduzela mi moć govora. Potpuno je istinita, samo šteta što nije bolje objašnjena. Ljubav može biti i kao najslabiji vetar, tada blago tinja u ognjištu našeg srca. Ako je tako već godinama, pronašli smo nekog ko zaslužuje da večno gori u nama, ma koliko plamen slab bio, ipak je plamen, ipak gore, ipak vidimo sjaj. Što je napomenuti vetar veći, takva je strast, to je mala avantura, želja sa nečim jačim, boljim. Ali to kratko traje, na kraju se ponovo vratimo našem blagom dašku vetra koji nam nežno miluje lica.
Od vetra se ne smemo umoriti, jer samo on nas može gurati u pravom smeru, pomoći nam da lakše idemo, ali isto tako može i odmoći duvajući u suprotnom pravcu. Čak i tada, jedino što je bitno je: boriti se! Boriti se za ljubav!
Šta će nam drugo dati snagu u poslednjim danima? Zbog čega ćemo se na kraju svakog jutra buditi? Koga li ćemo sanjati u teškim noćima?
Za svakog na ovom svetu postoji makar mali dodir vetra! Svako je rođen da voli i da bude voljen! Svi mi treba da iskusimo čari ljubavi, poljubaca, nežnosti, vere... Niko nije toliko loš da ne zaslužuje šapat vetra, niko nije toliko ružan da ga neko ne pohvali, možda neka osoba koja ga voli. Svi smo mi posebni i svi smo ljudi. Pa čak i životinje se vole.
To nije mana - voleti. Ne, to je izuzetan dar koji svako od nas treba da pronađe u sebi. To je ono što nas štiti kada smo bolesni ili kada smo u opasnosti. Zbog toga idemo dalje! Borimo se, jer mi volimo! :)

P.S. Izvinjavam se svim mojim čitaocima, bila sam odsutna na duže vreme :) Sada se nadam da ću biti redovnija. Puno pozdrava od mene i hvala vam puno na lepim komentarima i posetama, i samo nastavite :) Sve najbolje vam želim! Jelena

9 коментара:

Your lovely comments :)