среда, 09. март 2011.

Nebitno gde smo, plamen ljubavi je veći

Ne mora to biti poljubac na kiši il' poljubac u mraku gde samo vaše oči svetle tananom iskrom, da bi vam srce zaigralo, da bi bio poljubac za pamćenje. To se isto može osetiti i kada vas taj poljubac probudi svako jutro i oprosti se od vas svako veče. Čak i da se usne dodirnu u najobičnijoj prodavnici, može biti strastvenije i romantičnije. Bitne su samo varnice, male duge koje vas vezuju, približavaju, bitne su ruke koje se prstima prepleću, bitno je klecanje kolena. I svaki put kad se oseti pogled voljene osobe srce zapleše svoje kolo, muzika duše pokreće sve. Pamti se, pamti se taj osećaj, nebitno gde smo. 

'Hajde, izvedi me na večeru... Da proslavimo godišnjicu braka.' Rekla je žena svom mužu.
'Ma šta ćemo u nekom restoranu gde se samo dim oseća?'
'Možemo otići u 'Račiće', tamo je zabranjeno pušenje, a i morski plodovi su izvrsni. Preporučila mi je tvoja majka to mesto. Eto, i ona kaže da bismo mogli malo da izađemo...ponekad.'
'A šta ona zna? Već godinama nije izlazila.'
'E pa, ona je starija, mi smo još mladi. Zašto ne iskoristimo ovo vreme koje imamo?'
'Koristimo mi vreme na mnoge bolje trenutke, na lepša sećanja.'
'Ali ja bih opet da osetim onaj žar koji si rasplamasao u meni dok smo izlazili...' Sad je već postajala tužna.
'Draga, nije toliko važno gde smo, zašto ne shvatiš to?'
'Zato što se sve promenilo, bilo je lepše pre...'
'Nije, zato što smo tada bili deca, sada naša deca izlaze, a mi smo srećni jer su oni srećni.'
'Ipak...'
'Slušaj me sada, ali pažljivo... Da te sada poljubim, da li bi osetila išta što bi te razveselilo?' I on nju poljubi.
'Zar ne osećaš kako si pokleknula? Ja sam osetio.' Poljubi je on još jednom.
'A šta to sada bi? Zar nisi blago zadrhtala?' Ovog puta poljubac je bio malo duži.
'Hajde, šta sad imaš reći u svoju odbranu? Zar nam nije lepše nego pre? Je li se slažeš sa mnom?' Upita je.
'Hm... Ne znam, uveri me u svoje reči.' Još jedan poljubac, najlepši do sada, je dobila.
'E sad ti verujem.'

4 коментара:

Your lovely comments :)