петак, 04. март 2011.

Najboljoj drugarici

EDIT (11. oktobar 2012) - Noviji sastav za najbolju drugaricu
---------------------------------------------------------------------------------
I niko ti nije rekao kako sve prolazi? Zar te niko nije upozorio da sve jednom prestaje? Bez obzira na opasnosti, rizik, strah, uvek si bila pored mene. Već osam godina se znamo, osam godina svakog dana se viđamo, i opet nikako da mi dosadiš. Ima nešto u tebi, nešto što te tera da mi budeš najbolja drugarica. Delile smo tajne, uspehe, sreću, zajedno smo zvezde hvatale. Biće mi žao kada sve jednom prestane, kada se budemo morale rastati. Najgore je kada se vežeš za nekoga, kao ja za tebe, i onda na kraju kao da je neko deo srca tvog iz grudi iščupao. Već sam osetila to, već sam jednom gubila, znam koliko boli... Ali ne želim i ti to da osetiš, nije fer. Može sve biti bezbolno, ali ljubav naša nam neće to dozvoliti. Namerno će nam, za inat, zadati potoke suza i tugu, namerno će nam vratiti za sve one zajedničke trenutke.
Nijednom me nisi rasplakala, ali zato si me stalno zasmejavala. Vole te i drugi, možda ne kao ja, ali njima ćeš otići kada bude bilo vreme. Otići ću i ja nekim mojim dalekim prijateljima.
Šteta... moramo se rastati, a baš nam se ne ide nikuda. Imamo još par meseci, iskoristimo to. Neka nam to budu najbolji dani života, uživajmo.
Nemoj me samo zaboraviti, nemoj me na taj način uvrediti. Pamti me po svemu, i po lošim i dobrim trenucima, i po retkim svađama i čestim osmesima. Nebitno po čemu, nađi nešto, samo me pamti. A jednog dana staćeš ispred vrata mog doma, na ulazu će pisati 'slobodno uđi'. Prekorači prag i oseti toplinu moje porodice. Potrčaću ti u zagrljaj i tiho ti na uho šapnuti 'Dodrodošla nazad.' i niko neće znati kako taj osećaj je prelep. Da bismo osetili moramo prvo se rastati, jednostavno moramo. Ali znaj da bilo gde da odem, čak ina drugu stranu sveta, uvek ćeš srdačno biti pozvana. Znam da će te moja porodica prihvatiti baš kao što sam ja.
I da, imaš mane, imam ih i ja, imamo ih svi. Ali ti si zbog tvojih mana posebna i nikada neću upoznati nikog sličnog tebi. Pismo ti pišem samo da znaš da nije svemu kraj, iako se nama na prvi pogled sve završava za par meseci. E pa, nije kraj, kad ja tako kažem!
Danas je tvoj poseban dan, provedi ga najlepše što možeš, i nadam se da uživaš u poklonima. Potrudila sam se da ti kupim i napravim ono što ti voliš, puno toga što želiš. Draga prijateljice.... želim ti srećan rođendan i da ti život bude ispunjen ljubavlju, srećom, nadom, uspesima, zdravljem i još sa mnogo čime. Samo se veseli, pevaj, pij, jednom se živi, iskoristi to! :)

53 коментара:

  1. Одговори
    1. BAS JE DOBAR SASTAV O NAHBOLJOJ DRUGARICI A MOJI JE LEPSI 1900 PUTA OD TVOJI HHHAAAHHHA

      Избриши
    2. S obzirom da sam ovo pisala pre vise od godinu dana, verujem da jeste tvoj bolji ;) Pogledaj noviji sastav, mozda ce ti se vise dopasti :)

      Избриши
    3. Анониман28. јул 2013. 15.21

      Sastav ti je prelep stvarno, zaplakala sam imam i ja najbolju drugaricu koju znam 10 godina i svaki dan smo zajedno imamo jos vremena za druzenje jos 2 godine onda sledi srednja skola i odvojen zivot ona kaze da cemo se zauvek druziti ali ja znam da nece biti tako samo ne zelim to da joj kazem jer znam da ce je povrediti samo cekam taj trenutak. Znam da cemo se jednog dana morati rastati ma koliko god to bilo bolno takav je zivot. :) SAstav jos jednom kazem je prelep svaka ti cast

      Избриши
  2. Hvala vam puno :) Drago mi je sto vam se svidelo, nadam se da ce se i toj mojoj prijateljici svideti kad procita :)

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo kao i uvek.:)
    p.s. Nedostajali su mi tvoji postovi ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Aaa hvala vam puno od srca! :*
    Daso, obecavam da cu biti malo redja, samo sam ovih dana imala puno obaveza ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Divan poklon i ''ona'' je zaista srecna osoba jer ima ovakvog prijatelja!

    ОдговориИзбриши
  6. ne znam kako da vam se zahvalim na ovim lepim recima :) drago mi je sto imam ovakve citaoce :) puno pozdrava za sve i hvala vam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sesti sam razred i za sutra mi treba PISMO NAJBOLJOJ DRUGARICI ta drugarica i dalje ide u osnovnu samnom,poznajemo se vec 6 godina i jako mi je draga.Molim te pozuri! Unapred hvala! :)

      Избриши
  7. Lepe reči si napisala za svoju najbolju drugaricu!
    Šta bih ja dala da je moja drugarica pored mene i da mogu bar još jednom da je zagrlim!
    Prelepo!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala ti puno :) Mozda ces jednom i moci da je zagrlis, mozda se pruzi da prilika ako ima bilo kakva mogucnost da se to desi :) Samo se nadaj :)

    ОдговориИзбриши
  9. najlepsi sastav koji sam videla prezadovoljna sam cestitam svaka cast

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala, hvala :) Puno mi znaci sto ti se svidelo :)

    ОдговориИзбриши
  11. sastav je savršen! Ali tužan.... :(

    ОдговориИзбриши
  12. Sastav je super!Odlican!NAJ,NAJ,NAJ!Svidja mi se!

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман17. март 2012. 16.04

    Moze li neko da mi napise pismo najboloj drugarici koju sam povredila....plsssss... unaprijed hvala!!

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман21. март 2012. 19.00

    citala sam dosta lepih pisma ali ovako lepo nisam porocitala sigurno ti je dosta vremena trebalo da napises ovako lepo pismo

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман21. март 2012. 21.22

    blago njoj kakvu drugaricu ima

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман22. март 2012. 18.50

    МОЖЕШ И МЕНИ ЈЕДНО ТАКВУ ДА ПИСМО ДА НАПИШЕШ :)?

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман27. март 2012. 18.35

    Eiii!!Owaj je prelep..Ajde opisi twoju drugaricu sa nekim recima,a ja cu da widim od taj i da promenim

    ОдговориИзбриши
  18. divno ali stvarno divno

    ОдговориИзбриши
  19. napisala sam ovakav sastav i dobila 5.hvala punooooo

    ОдговориИзбриши
  20. ja nisam osoba koja je previše emotivna alo ovo tvoje pismo me je zaista dirnulo svaka čast

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман23. мај 2012. 18.00

      prelijepoje napisano!

      Избриши
    2. Анониман23. мај 2012. 18.01

      prelijepoje napisano!

      Избриши
  21. Анониман24. јун 2012. 13.16

    sastav je prelep ali i tuzan

    ОдговориИзбриши
  22. prelepo xvala ti puno, bas mi je trebao jedan ovakav sastav,pun ljubavi i srece.. divno xvala puno puno puno :* :*

    ОдговориИзбриши
  23. Moze li neko da mi napise pismo najboljoj drugarici molim was !!

    ОдговориИзбриши
  24. savrsenooooo..... bas mi se svidja sastav i drugarici cu da ga napusem

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман10. март 2013. 15.17

    Može sastav 'ostavalajm ti reč'treba mi za sutra imam pismeni? :-(

    ОдговориИзбриши
  26. Moze da mi napises sastav za 14.03.2013 na temu :Opis moje drugarice. :(

    ОдговориИзбриши
  27. sastav je dirljiv pun lepih ali i tuznih reci... svakako meni se jako svideooo

    ОдговориИзбриши
  28. Sastav je supeeer!!!! ali...meni treba malo drugacija tema...molim te mozes li da mi napises sastav na temu moja najbolja drugarica??? hitno mi treba za sutra..... unapred hvala :D

    ОдговориИзбриши
  29. moze li sastav na temu moja drugarica?????:*

    ОдговориИзбриши
  30. Ako zelite sastav, napisite mi malo vise o vasoj najboljoj drugarici :)

    ОдговориИзбриши
  31. mnogo mi se svidja tvoj sastav,prelepp je,da li bi mogla da napišeš jedan za mene o mojoj najboljoj drugarici,zove se Anja,ostlo nam je još oko7-8 meseci da se družimo,i onda kreće sredjna škola,ja ću upisati umetničku, ona je isto mnogo talentovana što se tiče umetnosti,i ona hoće to da upiše,samo da ostanemo zajedno,i da nastavimo sa druženjem...
    Anja je najbolja,ima smedju kosu sa loknicama,ona je jedna divna osoba :) govorimo sve tajne jedna drugoj,i što je najvažnije uvek je iskrena prema meni,too najviše volim kod nje,družimo se već 4 godine...
    mnogo mi znači u životu,i volela bih da joj napišem takvo slično pismo,kao što si ti napisala,ali jednostavno,nisam talentovana za pisanje sastava,i volela bih ako ti možeš da mi napišeš nešto jako lepo :))
    unapred hvala♥

    ОдговориИзбриши
  32. mnogo mi se svidja tvoj sastav,prelepp je,da li bi mogla da napišeš jedan za mene o mojoj najboljoj drugarici,zove se Anja,ostlo nam je još oko7-8 meseci da se družimo,i onda kreće sredjna škola,ja ću upisati umetničku, ona je isto mnogo talentovana što se tiče umetnosti,i ona hoće to da upiše,samo da ostanemo zajedno,i da nastavimo sa druženjem...
    Anja je najbolja,ima smedju kosu sa loknicama,ona je jedna divna osoba :) govorimo sve tajne jedna drugoj,i što je najvažnije uvek je iskrena prema meni,too najviše volim kod nje,družimo se već 4 godine...
    mnogo mi znači u životu,i volela bih da joj napišem takvo slično pismo,kao što si ti napisala,ali jednostavno,nisam talentovana za pisanje sastava,i volela bih ako ti možeš da mi napišeš nešto jako lepo :))
    unapred hvala♥

    ОдговориИзбриши
  33. Mnogo lep sastav! Svaka čast!!!

    ОдговориИзбриши
  34. Da nije bilo tebe , drugarica bi mi zauvek otisla ,dobio sam drugu sansuu hvalaa tii!

    ОдговориИзбриши

Your lovely comments :)