среда, 16. март 2011.

Možda je slađe ovako

Možda je najbolje da sve ostane ovako, da mi ne priđeš suviše blizu. Zavoleću te još više ako si mi kraj ruku. Možda je bolje da te volim u tajnosti, da posmatram tvoje oči tamne, skrivenim pogledom da gledam kako se osmehuješ. Priđeš li mi više ništa neće biti isto, neću više osetiti ovaj isti osećaj kad god prođeš pored mene. Sve će se promeniti, volećemo se, ali gde će nestati ona tajna ljubav? Ono posmatranje svakih par minuta? Onaj skriveni osmeh? Bolje neka sve ostane ovako, baš ovako kao što je sada. Zavoleću te još više, toga se bojim, to mi je najveći strah, boleće ako te izgubim. Bolje budimo prijatelji, ako je to ono što želiš, više od toga - ne, izvini, ne mogu...
Bar sada ne strahujem da ću te izgubiti, ne plaši me pomisao da si možda drugačija osoba nego što sam te ja zamišljala. U mojim mislima ti si najlepši anđeo neba, najblistavija ruža u vrtu, najsjajnija zvezda koja nebo krasi. Lepše je ovako, shvati me. Lepše je potajno voleti osobu ako znaš da je tu pored tebe svakog dana, ako znam da te nigde neću izgubuti.
Ako ti i kažem šta osećam, možda nećeš osećati isto, možda me nećeš voleti istim žarom kao ja tebe. Tek tada bi se sve promenilo... Bežao bi od mene, skrivao bi se od mojih pogleda, ne bi se više smejao. Svaka tvoja reč zvučala bi grubo, zvučala bi bezosećajno. A i da se nađeš u mojoj blizini, bilo bi nam neprijatno, svako bi na drugu stranu krenuo. Ne bi otišao predaleko, i dalje bih osećala tvoje prisustvo među hiljadama drugih ljudi, ali bio bi suviše daleko od mog srca. Moja ljubav tada ne bi pripadala više nikome, bila bi nema, nesposobna da voli i da sanja.
Zavoliš li, možda sasvim slučajno, nemoj mi ništa govoriti. Ne želim da znam. Tajne su najslađe ako znamo da su samo naše, posebne su ako o njima razmišljamo svake minute ovog praznog dana. I baš one će upotpuniti sate koje besciljno lete.
Pazi da ne priđeš suviše blizu mome srcu, moja ljubav da te ne dodirne!

19 коментара:

  1. Meni su sve tvoje riječi prekrasne.. Divno pišeš!

    ОдговориИзбриши
  2. @Juliet's pen / Jovana
    @Marina

    Hvala vam devojke punoooo! :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan ti je tekst...bas si talentirana jako...:)
    Xoxo, K.

    ОдговориИзбриши
  4. Devojke, hvala vam puno!! Obradujete me svakim vasim komentarom :) <333

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala draga, obozavam je :)
    Lijepo pises <3

    http://mirelamededovic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. divno pises! zaista inspirativno (:

    http://kristinagrabez.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Ne treba se bojati ljubavi,treba joj se prepustiti ako je iskrena i prava!;)
    Dopada mi se tekst ,pratim te,mozes i ti mene!
    Hvala ti na komentaru na mom blogu***

    ОдговориИзбриши
  8. Lili, upravo tako! Ljubav je nesto prelepo :)
    Naravno, pratimo se :)

    ОдговориИзбриши

Your lovely comments :)