четвртак, 17. фебруар 2011.

Ponovo zajedno

Negde u tvom oku postoji sjaj,
ta iskra koja mi ne da mira,
taj andjeoski raj...
varnica plamena osećanja mojih.

Negde u dubini tvog glasa,
postoji čudan dodir snage neopisive,
ljubavi nedodirljive...
pomalo bezazlene sreće.

Tamo daleko, u srcu tvom,
počiva deo uspomena naših,
kada smo se po prvi put ovlaš
dodirnuli usnama onih godina ratnih.

Sećanja naviru, suze klize.
Priđi, priđi mi bliže...
drži me čvrsto, za ruku,
sada kad barem znam da si opet tu.

Nećeš otići... nemoj opet,
samo to mi obećaj,
pa da mirno prespavam noć ovu,
sa osmehom da dočekam godinu novu.

Pusti me samo, na trenutak...
samo da razmislim o svemu,
ne napuštam te ja, ne odlazim njemu,
ostajem ovde, uz ljubav svoju. 


(napisano dan pre dočeka 2011.)

13 коментара:

  1. O pa hvala ti ♥
    Nisam ocekivala da mi neko ovako brzo odgovori ^^

    ОдговориИзбриши
  2. Tvoj blog je pravo otkrice za mene! Svaka cast na iskrenim rijecima, pjesmama, pricama...Steta moja sto nemam puno vremena u ovom periodu, pa da ti se vise posvetim :( Ali sigurno cu da nadoknadim cim stignem! :):)

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je sto to cujem! Kad god budes imala vremena ti dodji, ako nemas nije problem :) Ionako su price uvek tu ako zelis neke starije da procitas, nista ne brisem ;)
    Hvala ti :)

    ОдговориИзбриши
  4. ovo je super !
    svaka cast. jako mi se dopada.

    poz lala

    http://lala-tulpe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Your lovely comments :)