понедељак, 03. јануар 2011.

Život nije bajka

Teško je reći da sam poznavala jednu osobu sa porodičnim problemima, poznavala sam ih više. Ali njihove priče bile su slične, gotovo pa iste. Slušala sam ih, pažljivo, svaku reč upijala poput običnog sunđera. Razumela sam ih, njima je bila najpotrebnija podrška, ohrabrenje. Mnogi ne shvataju njihov život, mnogi ni ne žele da shvate. Jer njihovi životi su bolji, srećniji, ne žele da slušaju tužne priče, ne žele da čuju istinu nekih ljudi.
Životi su jedinstveni i svako vodi svoju bitku. Teško jeste, ali drugog izlaza nema. Dan za danom se trudiš da bude bolje, penješ se sve više i više, trudiš se da stigneš do vrha. Koliko još suza i bola ćemo proživeti, ne znamo. O tome ne treba ni da razmišljamo, samo da živimo.
Učili su nas da čitamo bajke. Kad smo bili mali, mislili smo da je život jedna od njih. Naučili su nas pogrešno.

"Borim se. Loše mi je i drhtim, ali borim se. Doći će vreme kad ću moći da odem, još samo par godina... Samo da izdržim. Teško je slušati viku i uvrede, pretnje i molbe, a ne plakati. Teško je biti u istoj proistoriji sa tim ljudima koji nemaju granica. Oni ne znaju da stanu, ne znaju kada je dosta, samo nastavljaju i povređuju sebi najmilije, nesvesno. Kako da ne plačem? Kako? Kad potoci suza klize sami niz obraze, ne mogu da se obuzdam, ne mogu da se smirim. Mnogi ne znaju kako je to kad se roditelji svađaju već godinama... zapravo, od mog rođenja pamtim svađe. Od malih nogu sam bežala sa mamom od oca, bojale smo se. Ali nakon par dana se vraćale, život se nastavljao. Za par meseci sve se ponavljalo, a ja sam trebala samo da izdržim. Nadala sam se boljem, nadala sam se da će mi se otac promeniti, da više neću čuti buku u kući. Ali naravno, moje molitve nisu uslišene. A i kako bi? Kako da moj otac promeni svoju ćud? Nema načina, a ja se i dalje nadam. Zamišljam svoju budućnost... tako je savršena, tako daleko od njih. Tada ću živeti svoj život i sve će biti lepše."

4 коментара:

  1. hej, blog ti je jako zanimljiv, baš imaš dara za pisanje. posebno mi se sviđa što vidim da pišeš srcem :)

    jako lijep post...istina, život nije bajka i često nas prate svakakvi problemi na koje ne možemo ni utjecati... ali eto, upravo nas to i to gradi da budemo takvi kakvi jesmo, možda ćemo imati više "sluha" za druge, možda ćemo izvući nešto iz svega i poraditi na sebi....

    ugl, da ne duljim, želim ti sve najbolje u novoj godini
    pozdrav!!

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo napisano! :)


    http://fashiondreamsandthings.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Bas sam se zamislila,ZIVOT I NIJE BAJKA,a ustvari ako ga dobro kanalises i pocnes ti njega da vodis,iznenadices se sta ce ti sve pruziti.Veliki cmok

    ОдговориИзбриши
  4. Za to si u pravu :)
    Hvala svima na komentarima ;)

    ОдговориИзбриши

Your lovely comments :)