среда, 26. јануар 2011.

Romantične ceduljice

Vraćam se sa posla... umorna. Noge me bole ali nastavljam da hodam. Eh, sada me ne bi ništa bolelo da sam uzela ove čizme broj veći. Ali ne, morala sam da kupim manji broj samo zato što mi je stopalo u onom čudnom ogledalu bilo ogromno. Kao nekakav jeti sam izgledala. A ona prodavačica, umesto da mi kaže kako samo umišljam i kako mi lepše stoji ona prvobitna (normalna) veličina čizmica, govorila mi je da za svaki slučaj uzmem broj manji. Treba da dobijem nekakvu nagradu, jer slušam ženu koja mi daje ovakve savete.
Ah, sada mi je u mislima ona vruća kupka koja me čeka kod kuće. Čekam trenutak da pobedosno zakoračim u stan i pustim vodu da teče i puni kadu. 'A zašto pobedosno?' pitate se možda? Pa zato što se završilo onih sedam sati mukotrpnog rada u kancelariji, zato što je sutra subota i idem u šoping, a i naravno zato što sam za dan bliže mom godišnjem odmoru. Destinacija su mi: Himalaji. Šalim se, naravno... Putujem u Italiju! Uf, kako sam željna njihove hrane. Ima da poručim u restoranu nekoliko različitih vrsta i sa uživanjem 'očistim' tanjire.
Još samo pet minuta... četiri... tri...
Tražim ključ od stana, a to mi malo teže polazi za rukom. 'Kopam' po tašni, koja je, uzred, prepuna gluposti. Ima da pobacam sve što mi je nepotrebno i što mi samo zauzima mesta. Ali to tek kada se odmorim.
Evo ih! Ti čudesni, magični, sjajni ključevi! Otključavam vrata i žustro ulazim. Zastajem... i pokušavam da dođem do daha. Sve prostorije su prepune balona koji se vijore u vazduhu, a latice bele ruže posute svuda po podu. Među njima primećujem i nekakve ceduljice. Svega nekoliko milimetra od mojih (umornih) nogu, leži jedna od njih. Saginjem se i primećujem rukopis mog voljenog muža. "Eh, što ste vi, žene, takve ratnice? Ljubavi, zarobila si moje srce i ne puštaš ga."
Osmeh i mala suza zablistaše na mom licu. Kako romantično od njega. Duša moja.
Odjednom sam zaboravila i na vruću kupku, i na odmor, već samo žustro pojurila i podigla ostale ceduljice. "Šta čekaš? Idi u kupatilo i uđi u onu kupkicu koju sam ti napravio! Znam da samo to čekaš."
"Zar još nisi krenula? Cccc, požuri!"
"Što i dalje čitaš? Hladi se voda."
"A za kraj, znaj da te volim"
"Šalio sam se, nije kraj. Ima još 94 poruke negde u stanu. Neke ćeš odmah primetiti, neke moraš potražiti. One najlepše su i najbolje sakrivene!"
"Ali nemoj se sada truditi da ih sve nađeš. Prvo se malo odmori."
"Doći ću uveče. Paziću da te ne probudim. A ujutro te čeka još jedno iznenađenje."
"Nemoj slučajno da budeš budna! Hoću da te ja probudim."


Ko kaže da muškarac ne može biti romantičan? Ha? Svi negde, duboko u sebi, kriju ovaj talenat. Samo pričekajte, i iznenadićete se šta vaši voljeni umeju da urade.
Što se tiče onih ceduljica, za sada je tajna šta piše na onim sakrivenim. Tajne su ponekad i dobre.

13 коментара:

  1. ' morala sam da kupim manji broj samo zato što mi je stopalo u onom čudnom ogledalu bilo ogromno' i zato sto su jednostavno bile prelepe da im odolis iako si znala da neces moci da setas u njima...zensko :)

    prelepo jeco :)
    muskarci nekad stvarno umeju biti divni :))

    ОдговориИзбриши
  2. bravo za tekst... divan! uh...kako su mi samo bliske te bolne noge, rad, prevrtanje po punoj torbi koja mi odvaljuje rame, iscekivanje subote i shopping_a i mastanje o begu negde dalekooo... :)...a iznenadjenja od dragih, divnih osoba, koliko god malena bila uvek me oraspoloze, podignu i daju snage... :)

    Cuvaj svog muskarca! predivan je! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nije u redu da najinteresantnije stvari skivas, kad jedva cekamo da stignemo do kraja i procitamo ono zbog cega smo i poceli da citamo. :) Svaka cast za pisanje.

    ОдговориИзбриши
  4. Hehe, pa hvala vam na divnim komentarima! Obecavam da cu zavrsiti ovo sto sam zapocela ;)

    ОдговориИзбриши
  5. WOWW!!!Prelepo jednostavno bas leeeepo!

    ОдговориИзбриши
  6. eh da ti se predstavim ja sam Milica imam 11 godina,hehe znam da ces reci da sam mala ali prica je jaaako lepa.Sve najbolje u vezi blogaa!!!
    Анониман је рекао...
    WOWW!!!Prelepo jednostavno bas leeeepo!
    22. фебруар 2011. 18.25

    To je isto moj komentar.Byee byee za sada!!
    ps:Nasla sam tvoj blog u BRAVO-u

    ОдговориИзбриши
  7. Pa pozdrav i tebi, Milice :) I niko nije toliko mlad ili toliko star da cita ;)
    Obradovala si me sa svojim komentarom, i hvala ti puno na tome!
    Sve najlepse ti zelim :)

    ОдговориИзбриши
  8. a jesi li ti njemu kad ostavila kakvu porukicu na papiricu,sakrivenu recimo u dzepu njegovog kaputa...ili tamo gde ce je najmanje ocekivati...ja sam to znala uraditi,staviti mu pod jastuk.u cipelu,u frizider...eh,to je bilo dok su jos deca bila mala pa nisu znala citati.Volim tvoj lezeran stil pisanja,bravo:)))

    ОдговориИзбриши
  9. Brobajte ostavit porukicu sa dogovorenim vikendom u super hotelu,dobro pali.centar za opuštanje

    ОдговориИзбриши

Your lovely comments :)