петак, 28. јануар 2011.

Nisi dobrodošao

Zapamti kada je budeš tražio, da ona neće se javiti. I posle bezbroj tvojih poziva, ona na tebe neće ni pomisliti. Tokom svih ovih godina je svoje srce slušala, a to ju je dovelo do boli, do tuge i patnje, do suza. Bez osmeha je živela dugo, ali ipak je shvatila da život ide dalje. Znala je da je svemu kraj, i da su njena osećanja pogrešna. Ustvari, možda nisu pogrešna, samo osoba koju je volela nije ispravna. Eto, i ona je grešila, na mom ramenu je plakala, dugo... veoma dugo. Ali sada znam da više neće pasti na tvoj osmeh, neće je više oboriti tvoj pogled. Priznajem, i meni si se sviđao, bio si mi veoma drag, ali tog trenutka kad si je povredio, u mom srcu je sve prestalo. Ako si povredio jednu osobu, koja te je mnogo volela, povredićeš i drugu. Znamo to obe.
Samo... ti ćeš okrenuti njen broj, želećeš da čuješ taj glas koji te je mamio svih ovih godina, ali ćeš se razbesneti što se ona ne javlja. Doći ćeš joj pred vrata, zatražiti da je vidiš, ali ovog puta te neće ona dočekati, već njen muž. Pazi se, ja na tvom mestu ne bih dolazila. Sada je srećna i sada voli nekoga ko ume da ceni tu ljubav, ne treba joj prevarant. Željna je radosti i sreće koja je okružuje dan za danom. Znam sve to, jer i posle svih ovih godina, smo veoma bliske prijateljice. Kao što ja njoj poveravam svoje tajne, ona meni govori sve. I ono najnebitnije ja ću saznati.
Koliko puta sam ti se samo požalila kako je dosadna, govorila ti sve njene mane, nadajući se da ćeš zavoleti mene pre nje. Ali bila sam pogrešila i uprkos svim ti manama ja je danas cenim više od svog života. Jer ono najbitnije je, d aje bila tu i kada mi je bila potrebna i kada nije. Kad sam bila srećna delila je to veselje sa mnom, a kada sam plakala nežno mi je milovala ruku. Eto, prijateljice smo sada, i šta nam možeš? 
Neću dopustiti da nas ponovo neko razdvoji, jer naše prijateljstvo je izgubilo već puno niti i ne znamo kada će pući i poslednja. Ne želimo da sve što imamo nestane.
I hrabrije smo, i smelije... više se smejemo, radujemo. Sve u svemu, lepo nam je. Želim da i u starosti ćaskam s njom, jer to me drži u životu.
Prijatelj je neko kome ne treba da veruješ baš za sve, ali opet bi mu pružio stakleno srce da ga pričuva. Ne treba da budeš sve vreme s njim, ali znaš da misli na tebe i želi ti sve najbolje. Prijateljsvo je nešto čudno... pomalo i tajanstveno. Ali je jedan deo života koji niko od nas ne bi hteo izgubiti.
Braniću je od tebe, u to se nadaj. Ona ima moju podršku za sve, a i zajedno smo jače. U to ne sumnjaj.

7 коментара:

Your lovely comments :)